آرشیو فروردین ماه 1401

معرفي انواع منقل و آموزش سيخ زدن كباب

آشنایی با کارایی آتشدان هیزمی و انواع میز فایر پیت در محیط های بیرونی

۸ بازديد

آتشدان هیزمی یکی از زیباترین و جذاب ترین وسایل برای فضای بیرون از خانه هستند که در روزهای سرد پاییز و زمستان کاربرد مفیدی را دارد و باعث می شود حتی در روزهای سرد نیز بتوانید از فضای بالکن، پاسیو و یا حیاط خلوت استفاده کنید. آتشدان ها معمولا دارای دو نوع گازی و هیزمی هستند که براساس سلیقه و نظر خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

آتشدان هیزمی و آتشدان گازی هر دو طرفداران خاص خود را دارد. همچنین می توانید آتشدان ها را در مکان های کوچک مانند حیاط های پشتی یا تراس ها و بالکن ها قرار دهید. آتشدان ها باعث زیباتر شدن دورهمی های خانوادگی شده و می توانید از آن ها برای این لحظات استفاده

آتشدان هیزمی چیست چه مزیت و خصوصیاتی دارد؟

از مزایای آتشدان هیزمی که تاثیر زیادی در محبوبیت این وسیله دارد می توان به قابلیت راحت و آسان حمل و نقل و جابجایی آن اشاره کرد. به طوری که شما می توانید آتشدان را به راحتی جابه جا کرده و در جای مورد نظر خود قرار دهید، در اصل این وسیله مانند مبلمان و وسایل دکوراتیو خانه می تواند بسته به دلخواه جابجا شود. این خصوصیت باعث می شود شما بتوانید در زمان هایی که احتیاجی به استفاده از این وسیله ندارید آن را از محیط بیرون جابجا کرده و در محیطی قرار دهید که به دور از آسیب های ناشی از نور خورشید، برف و باران و ... باشد. این مسئله باعث می شود آتشدان هیزمی که خریداری کرده اید دارای طول عمر کاری بالایی باشد.

آتشدان ها همچنین علاوه بر این برای محیط های باز حیاط و ویلا مناسب هستند بلکه می توان از آن ها در بالکن و پاسیو نیز به راحتی استفاده کرد. این وسیله گرمای مطبوع و مناسبی را در روزهای سرد سال برای شما فراهم می کند. آتشدان ها دارای دو نوع گازی و هیزمی هستند که می توان گفت آتشدان هیزمی زیباتر بوده و حال و هوای نوستالژیک و جذابی را به محیط اطرافش ارمغان می دهد.

چرا از آتشدان هیزمی استفاده کنیم؟

  • آتشدان های هیزمی دچار تغییر رنگ و تغییر کیفیت نمی شوند
  • در این نوع آتشدان ها که در بازار وجود دارد دریچه تخلیه و محفظه هیزم نیز قرار داده شده است
  • عدم احتیاج به نصب دودکش از مهم ترین مزیت های آتشدان هیزمی می باشد این مزیت باعث می شود تا آتشدان عملکرد بهتری را در فضاهای باز و بیرون داشته باشد
  • مزیت دیگر آتشدان هیزمی در این است که زیبایی و جذابیت بی نظیری که آن ها برای محیط اطراف خود ارائه می دهند
  • در اصل شما می توانید با هزینه مناسب یک فضای زیبا و چشمگیر را در محیط باغ، ویلا و خانه خود ایجاد کنید
  • علاوه بر زیبایی ظاهری، آتشدان های هیزمی بسیار کاربردی نیز هستند و از آن ها می توان برای کارهای مختلفی استفاده کرد

آتشدان هیزمی طرح جنگل

خرید انواع کباب‌پز ایستاده

خرید باربیکیو

آموزش ساخت منقل و آتش‌دان در باغ

باربیکیوها چند نوع هستند و دارای چه ویژگی هایی می باشند ؟

۸ بازديد

باربیکیوها در انواع مدل های مختلف موجود می باشند که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند.

۱٫ کباب پز گازی

این مدل کباب پز از انواع طرح های پرکاربرد و محبوب در سراسر جهان است و عمده ترین نوع سوختی که در طراحی باربیکیو به کاربرده می شود گاز مایع یا همان گاز شهری می باشد و از این مدل اغلب در خانه های شهری استفاده می شود و شما می توانید این نوع باربیکوها را در تراس و پشت بام و حیاط و بالکن و … قرار دهید و از آن نهایت استفاده را ببرید همچنین این نوع کباب پز به راحتی تمیز می شود. مانند باربیکیو گازی کابینت دار

 

۲٫ کباب پز ذغالی

 

این مدل کباب پز از محبوب ترین انواع کباب پزها به شمار می رود زیرا اغلب افراد به درست کردن کباب روی ذغال علاقه زیادی دارند و طعم کباب ذغالی را بیشتر از انواع کباب های دیگر دوست دارند.

۳٫ کباب پز آجری

یکی از بزرگ ترین محاسن کباب پزهای آجری وجود محفظه ای در کباب پز است که باعث می شود گرد و غباری که از سوختن چوب یا ذغال ایجاد می شود در محیط پخش نگردد از این رو از این باربیکیوها می توانید در بالکن و حیاط خلوت و تراس و … استفاده نمایید.

 

۴٫ کباب پز سنگی

کباب پز سنگی نوع متفاوتی از کباب پز می باشد و شما می توانید با توجه به نوع محوطه یا فضای بازی که در اختیارتان است اقدام به ساخت کباب پز های سنگی نمایید. اگر تمایل دارید چهره خاصی به فضای اطراف شما بخشیده شود بهتر است از کباب پزهای سنگی با جنس گابیون استفاده نمایید.

توری گابیون سبدهای سیمی می باشد که پر از مصالح سنگی است و در همه زمینه های عمرانی کاربرد دارند همچنین بسیار مقرون به صرفه تر از سازه های مشابه خود می باشند. موارد استفاده از توری گابیون در جاده سازی و سد سازی و کف آبراهه ها و دیوارهای محافظ می باشد.

باربیکیو گازی، انتخابی مناسب و تجربه ای لذت بخش

۱۳ بازديد

باربیکیو گازی چه ویژگیش هایی دارد؟

اگرچه این مدل قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد اما در مقابل استفاده از آن آسان تر می باشد. بنابراین با صرف هزینه بیش تر می توانید لذت سهولت در استفاده از آن را تجربه کنید. هم چنین این مدل خیلی سریع به دمای مورد نظر شما می رسد.

همچنین با اضافه کردن یک صفحه گریل، این امکان را فراهم می سازد تا به یک حرارت یکسان برای پختن غذاهای گریل به مانند سبزیجات و دیگر انواع آن دست یابید.

در میان انواع باربیکیوها، مدل های ذغالی به دلیل انتشار دی اکسید کربن، کم ترین سازگاری را با محیط زیست دارد اما نمونه های گازی به علت امکان تنظیم میزان شعله و مصرف گاز بیش تر از سایر نمونه ها دوستدار محیط زیست می باشد.

از سویی دیگر تحقیقات علمی نشان داده است که دود حاصل از ذغال ها باعث ایجاد مواد مضری در غذا می شود که سلامتی انسان را در بلند مدت به خطر می اندازد، این در حالی است که دود ایجاد شده در هنگام پخت با انواع گازی تنها ناشی از گریل شدن غذا می باشد، به این ترتیب به هنگام گریل غذا با استفاد از مدل های گازی، بخار بیش تری نسبت به نمونه های ذغالی ایجاد می کند و همین امر سبب می شود مواد غذایی گریل شده آبدارتر باشد.

این گونه کباب پزها از استاندارد ایمنی بالاتری نسبت به سایر نمونه ها برخوردار بوده و برای استفاده از آن ها نیاز به ماده آتش زایی که باعث ایجاد خطرشود، نیست. مصرف انرژی این مدل نسبت به نمونه های برقی پایین تر بوده و از این رو استفاده از آن می تواند در مصرف انرژی نیز صرفه جویی به عمل آورد.

 

نحوه کار باربیکیو گازی به چه شکلی است ؟

سوخت این مدل کباب پز، پروپان یا گاز طبیعی می باشد و معمولا به وسیله لوله کشی گاز تامین می شود. باربیکیو های گازی از قابلیت تنظیم مقدار سوخت برخوردار می باشند.

اگرچه این مدل کباب پز زمان کم تری برای گرم شدن نیاز دارد، اما باید قبل از شروع به انجام عملیات پخت، آن را روشن کرده تا به اندازه کافی گرم شوند.

10 تا 15 دقیقه می تواند زمان مناسبی برای این کار باشد. انجام این کار باعث گرم شدن باربیکیو شده و در هنگام گریل کردن غذا از چسبیدن آن جلوگیری به عمل می آورد.

بورس فروش باربیکیو در تهران

آموزش ساخت منقل و آتش‌دان در باغ

بابربیکیو گازی

باربیکیو گازی کابینت دار

۴ نکته برای خرید کباب پز که باید قبل از خرید بدانید

۱۴ بازديد

اندازه کباب‌پز، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. یعنی لازم است از خود بپرسید که قرار است، کباب‌پزی کوچک خریداری کنید و فقط چند سیخ کباب روی آن بپزید یا اصولا اهل مهمانی‌ دادن هستید و باید کباب‌پزی خریداری کنید که امکان پختن حجم بیشتری از مواد غذایی روی آن وجود دارد.

برای مثال، برخی از افراد هر هفته مهمانی دارند و جمعیت اعضای خانواده خود و مهمان‌های‌شان، معمولا زیاد است. پس این افراد باید به اندازه و تعداد گریل‌های کباب‌ پز دقت داشته باشند. برخی از افراد هم فقط برای درست کردن چند سیخ کباب برای اعضای خانواده کم‌تعداد خود به دنبال خرید کباب پز هستند. پس بدیهی است که لزومی ندارد، یک عدد کباب پز بزرگ خریداری کنند.

۲. خرید کباب پز برقی، گازی یا ذغالی؟

 

برای انتخاب و خرید کباب پز ، چند نوع انتخاب پیش روی‌تان قرار دارد:

واقعیت این است که با همه این منابع تأمین گرما و حرارت می‌توان غذاهای خوش‌طعم پخت و برای انتخاب باید ببینید که کدام مورد با شرایط منزل و سلیقه‌تان سازگارتر است. هر یک از انواع کباب‌پز دارای مزایایی هستند و البته هر یک نقاط ضعفی هم دارند. برای مثال:

  • کباب‌پزهایی که با ذغال کار می‌کنند، بوی دود و طعمی طبیعی را به کباب می‌دهند در حالی‌که در کباب‌پزهای گازی و برقی، خبری از بوی دود و آتش نیست.
  • کباب‌پزهای گازی حرارتی یکدست‌تر به بخش‌های مختلف کباب می‌رسانند. کباب‌پزهای برقی هم که ساده و بدون بو و دود به شما بشقابی از غذاهای خوشمزه هدیه می‌کنند.
  • مهارت پختن کباب با کباب‌پزهای ذغالی کمی زمان می‌طلبد اما کار با  انواع دیگر کباب‌پز بسیار ساده است.

یادتان باشد که کباب‌پزهای شعله‌دار و ذغالی باعث ایجاد بوی دود می‌شوند و به همین خاطر اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید و امکان ایجاد بوی دود و کباب ندارید، بهتر است در هنگام خرید کباب پز حتما این نکته را در نظر بگیرید و به سراغ مدل‌هایی بروید که برقی هستند یا به خاطر فرم و شکل طراحی‌شان (مثلا کباب‌پز ایستاده بدون دود) بو و دود تولید نمی‌کنند.

۳. با لوازم جانبی یا وسیله‌ای ساده و بی‌پیرایه؟

گاهی‌اوقات، وجود لوازم جانبی (که ممکن است هیچ‌وقت از آنها استفاده نکنید)، باعث می‌شود تا قیمت کباب‌پز بیشتر شود. پس بهتر است با خود فکر کنید و ببینید که اگر از وسایل جانبی مختلف مانند:

  • سیخ‌گردان
  • توری کباب کردن ماهی
  • ساید‌بِرنِرها و حرارت‌دهنده‌های جانبی

بعضی از لوازم جانبی مثل توری کباب کردن ماهی روی انواع مختلف کباب‌پز مفید است اما به شرطی که از آنها استفاده کنید. بعضی از انواع کباب‌پز دارای بخشی در کنار شعله‌ها و حرارت اصلی وسیله هستند که با ایجاد حرارت کمتر، امکان پخت و آماده کردن مواد غذایی دیگر را در کنار کباب فراهم می‌کنند یا مثلا می‌توان از آنها برای گرم نگه داشتن غذا کمک گرفت.

بعضی از کاربردهای جانبی کباب‌پز هم کلا بی‌استفاده است. مثلا برخی از کباب‌پزها، درجه حرارت به شدت بالایی هم ارائه می‌کنند که ممکن است هیچ‌گاه برای‌تان کاربرد نداشته باشد.

یادتان باشد که اگر کباب‌پز شعله‌دار می‌خرید به تعداد شعله‌ها و ساختار آن توجه کنید. کلا ببینید که طراحی وسیله برای قرار دادن کباب‌ها، سبزیجات، گوجه و… چگونه است. گاهی لازم می‌شود تا میزان توزیع حرارت میان مواد مختلفی که روی کباب‌پز پخته می‌شود با هم متفاوت باشد. پس به ساختار و بخش‌بندی کباب‌پز هم دقت کنید.

۴. جنس معمولی یا مقاوم و بادوام؟

جنس کباب‌پزها هم در انتخاب و خرید گزینه مناسب مهم هستند. مثلا:

  • کباب‌پزهای آلومینیومی
  • فولاد ضد زنگ
  • چدن
  • فولاد ساده

اگر قصد ندارید که مبلغ زیادی را صرف خرید کباب پز کنید باید به سراغ گزینه‌هایی بروید که از جنس آلومینیوم یا ورقه‌های آلومینیومی هستند. این جنس از کباب‌پز بعد از مدتی خراب می‌شود و ورقه‌ها یا آلومینیوم، تَرَک می‌خورند و دچار شکستگی در بخش‌هایی از کباب‌پز می‌شوند.

اما کباب‌پزهایی که از جنس فولاد ضدزنگ درست می‌شوند هم بادوام‌ترند و هم باکیفیت‌تر. وجود فولاد ضدزنگ در کباب‌پز باعث می‌شود که قیمت آن نسبت به نمونه‌های دیگر گران‌تر باشد.

کلام آخر

در انتخاب و خرید کباب پز مناسب به مواردی که عنوان شد، توجه داشته باشید. البته یکی از عمده‌ترین نکاتی که چه بخواهید و چه نخواهید باید  در خرید کباب پز منظور کنید، میزان بودجه‌ای است که در اختیار دارید.

طیف قیمت‌ کباب‌پزهای مختلف در بازار ایران تقریبا از ۵۰ هزار تومان شروع می‌شود و تا ۱۰ میلیون تومان ادامه دارد. با کمی گشت و گذار در بازار یا وبسایت‌های فروش آنلاین کالا می‌توانید به خرید کباب پز دلخواه‌تان بپردازید.

خرید انواع کباب‌پز ایستاده

بورس فروش باربیکیو در تهران

خرید باربیکیو

باربیکیو ذغالی

۱۵ بازديد

چرا باربیکیو ذغالی بخریم؟


کباب پز ذغالی
یک وسیله همه کاره است زیرا می‌توانید انواع غذاها را روی آن طبخ کنید. البته باید در نظر بگیرید برای طبخ غذا و کباب روی این نوع کباب پز باید صبور و با حوصله باشید.

فواید کباب پز ذغالی:


نخستین مرحله برای طبخ کباب با این نوع کباب پز، فراهم کردن ذغال و سپس روشن نمودن آن است.

ذغال‌ها انواع مختلفی دارند. روش‌های روشن کردن ذغال نیز متنوع است.

استفاده از بنزین برای روشن کردن ذغال ممکن است طعم کباب را تغییر دهد. آتش زنه‌ها عموما انتخاب بهتری برای روشن کردن ذغال هستند و به همین دلیل بسیار محبوبند.

برای کباب کردن با باربکیو ذغالی، قطعات کباب یا استیک خود را بطور منظم روی کباب پز بچرخانید.

اگر می‌خواهید سیب زمینی یا خوراکی دیگری را نیز کباب کنید بهتر است آن را در فویل بپیچانید.

انتخاب بهترین باربیکیو ذغالی:


در زمان انتخاب باربیکیو ذغالی به ظرفیت (اندازه)، کیفیت و طول عمر آن اهمیت دهید.

طبخ کباب با کباب پز ذغالی فن دار بسیار مقرون بصرفه‌تر از باربیکیو گازی است. به راحتی می‌توانید آن‌ها را جابجا کنید و برای پیک نیک بسیار مناسب هستند.

 

خرید باربیکیو از فروشگاه آذرافروز

آذرافروز بورس فروش باربیکیو در تهران با ارائه انواع باربیکو و کباب‌پز باکیفیت و متنوع از عرضه‌کنندگان معتبر و باسابقه فعال در این حوزه می‌باشد که توانستهآ است رضایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید. امکان خرید حضوری و غیرحضوری از طریق سایت آذرافروز خرید آسانی را برای مشتریان عزیز فراهم ساخته است.فروشگاه اینترنتی آذرافروز از بهترین و با کیفیت‌ترین طرح‌های ساخت باربیکیو برخوردار است. باربیکیوهای این فروشگاه قبل از رسیدن به دست مشتری‌‌ها تست می‌شوند تا هیچگونه خطر احتمالی برای مشتری‌ها ایجاد نکنند. قیمت باربیکیو و قیمت کباب پز بورس فروش باربیکیو در تهران ، باتوجه به شکل‌ها و جنس باربیکیوها متفاوت بوده و با در نظر گرفتن کیفیت خوب آن‌ها، بسیار منصفانه هستند. فروشگاه اینترنتی افروز از باربیکیو ذغالی پایه‌دار، باربیکیو ذغالی کابینت‌دار و باربیکیو ذغالی رومیزی برخوردار است. شما می‌توانید برای خرید باربیکیو تماس حاصل فرمایید؛ کارکنان این مجموعه آماده‌ی پاسخگویی به سوال‌های شما هستند.

دیگر مطالب پر بازدید در فروشگاه باربیکیو در تهران

خرید باربیکیو ارزان

بورس فروش باربیکیو در تهران

انواع کباب پز ایستاده

کباب‌پز تابشی چیست

خرید باربیکیو

۱۴ بازديد

نکات مهم در استفاده از باربیکیو

  • بعد اتمام کار با باربیکیو ها بهتر است آنان را تمیز کنید تا تکه هایی از گوشت و .. بر روی آنان نچسبد چرا که در صورت چسیبدن و استفاده دوباره از باربیکیو ها ممکن است بوی بسیار بدی به وجود آید .
  • قبل از استفاده از باربیکیو ها قبل از آن که گوشت یا مواد غذایی را بروی محفظه فلزی قرار دهید توصیه می کنم برای حفظ سلامتی بیشتر محفظه فلزی را به خوبی را تمیز کنید .
  • تجربه ثابت کرده است که برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی خود را قبل از استفاده آن ها بر روی باربیکیو و بعد از استفاده درون یخچال نگهداری کنید.

 مزایای خرید باربیکیو

  • خیلی از افراد وقتی به مسافرت می روند و یا برای تفریح به بیرون از محیط مراجعه می کنند خیلی علاقه مند به استفاده از غذاهایی کبابی و به سیخ کشیده شده می باشند.
  •  به همین دلیل به دنبال درست کردن منقلی مصنوعی به وسیله چیدن سنگ و آجر روی یکدیگر می باشند تا گوشت ها را کبابی کنند.
  • البته امروزه با مدرنیته شدن تمام وسایل دستگاه هایی نیز تولید شد که می توانند به راحتی این کار را انجام دهند، این وسایل در مدل های مختلف و با اندازه های متفاوتی تولید می شوند.
  • در تعریف باربیکیو یا همان کباب پز،باید بگوییم که روشی برای کباب کردن و پختن مواد غذایی بر روی میله ها و سیخ ها می باشد، حال ممکن است این وسیله به صورت ذغالی و یا به صورت برقی و یا گازی کار کند و به عبارتی حرارت خود را از این طرق مختلف به دست آورد و به راحتی بتواند سیخ های گوشت را کباب و ذغالی کند.
  • باربیکیو در بسیاری از کشورها به روش پختن غذا و در برخی از کشورها به یک وسیله کوچک و بزرگ متشکل از قطعاتی مختلف از سیخ و تور و بدنه نسبت داده می شود، در ایران هم این کلمه به هر دو منظور مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در این وسیله غذاها با سرعت پایین و با حرارت کم و به آرامی برای مدت طولانی طبخ می شوند، افرادی که از این روش و وسیله استفاده می کنند باید دارای صبر زیادی باشند تا گوشت های به سیخ کشیده به خوبی طبخ شوند.
  • در این وسیله عمدتا مواد غذایی گوشتی مانند گوشت قرمز، ماهی و مرغ و کباب ترکی طبخ می شوند، این روش به صورت سیخی و کبابی انجام می گردد.
  • با این روش پخت، غذا و گوشت حتی گوشت های استخوان دار مغز پخت و نرم می گردند و به راحتی توسط افراد مختلف به خصوص سالمندان و کودکان خورده می شوند.
  • گوشت پخته شده با این روش به خوبی طبخ می شود اما نکته ای که است این مورد می باشد که تمام آب آن خشک نمی گردد و به همین دلیل خوش مزه و آبدار است.
  •  قابل ذکر است که در این روش پخت، گوشت در تماس مستقیم با شعله قرار نمی گیرد بلکه فقط از حرارت و گرمای آن برای پختن گوشت استفاده می شو

 

خرید باربیکیو از فروشگاه آذرافروز

آذرافروز بورس فروش باربیکیو در تهران با ارائه انواع باربیکو و کباب‌پز باکیفیت و متنوع از عرضه‌کنندگان معتبر و باسابقه فعال در این حوزه می‌باشد که توانستهآ است رضایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید. امکان خرید حضوری و غیرحضوری از طریق سایت آذرافروز خرید آسانی را برای مشتریان عزیز فراهم ساخته است.فروشگاه اینترنتی آذرافروز از بهترین و با کیفیت‌ترین طرح‌های ساخت باربیکیو برخوردار است. باربیکیوهای این فروشگاه قبل از رسیدن به دست مشتری‌‌ها تست می‌شوند تا هیچگونه خطر احتمالی برای مشتری‌ها ایجاد نکنند. قیمت باربیکیو و قیمت کباب پز بورس فروش باربیکیو در تهران ، باتوجه به شکل‌ها و جنس باربیکیوها متفاوت بوده و با در نظر گرفتن کیفیت خوب آن‌ها، بسیار منصفانه هستند. فروشگاه اینترنتی افروز از باربیکیو ذغالی پایه‌دار، باربیکیو ذغالی کابینت‌دار و باربیکیو ذغالی رومیزی برخوردار است. شما می‌توانید برای خرید باربیکیو تماس حاصل فرمایید؛ کارکنان این مجموعه آماده‌ی پاسخگویی به سوال‌های شما هستند.

باربیکیو ذغالی بهتر است یا گازی

۱۳ بازديد


یکی از بهترین روش‌های پخت غذا، سبک باربیکیو یا کباب‌پز کردن مواد غذایی و پروتئینی است که منجر به کمترین استفاده از روغن شده و ریسک بیماری‌های ناشی از چاقی را کاهش می‌دهد.
باربیکیو در ۲ نوع ذغالی و گازی به بازار عرضه می‌شود.


باربیکیو گازی:

این کباب‌پز با گاز شهری کار کرده و روش استفاده از آن راحت است. باربیکیو گازی را با چرخاندن یک سوییچ می‌توانید به سادگی روشن کنید. ایمنی آشپزی با باربیکیوی گازی بالاست و درجه حرارت آن به دلخواه قابل تنظیم است.


باربیکو ذغالی:

مدل ذغالی برای خانه‌های حیاط دار یا در طبیعت که کشیدن گاز کاری مشکل است، انتخاب مناسب‌تری است. این مدل در انواع مختلف و با مصالح گوناگون (آجر و سنگ) قابل ساخت است.


مزایای باربیکیو ذغالی


سرعت پخت پایین: در این کباب‌پز غذا نرم و آهسته می‌پزد و به خوبی مغزپخت می‌شود.


طعم طبیعی: با کباب‌پز ذغالی تحت حرارت غیر مستقیم و طولانی مدت، طعم غذا دودی شده و خوشمزه‌تر می‌شود.
هزینه کمتر: طبخ کباب با باربیکیوی ذغالی بسیار مقرون به صرفه‌تر از باربیکیوی گازی است.


باربیکیو ذغالی یا گازی


انواع باربیکیو گازی و ذغالی در مدل‌های رومیزی و ایستاده وجود دارد. ارتفاع کباب‌پزهای ایستاده قابل تنظیم است. اینکه کباب پز ذغالی بهتر است یا گازی بیشتر به مهارت و وقت شما بستگی دارد اگر مهارت کافی در پخت گوشت با ذغال را دارید و دود زیاد شما را اذیت نمی‌کند می‌توانید از کباب‌پز ذغالی استفاده کنید.
مدل ذغالی برای استفاده در مکان‌های باز و موقعیت‌هایی است که تامین انرژی در آن از طریق گاز و برق وجود ندارد. خوبی کباب‌پز گازی این است که در کمترین زمان و بدون ایجاد دود می‌توانید غذای خود را آماده کنید. 

انواع باربیکیو ذغالی در فروشگاه آذرافروز:

باربیکیو ذغالی کابینت‌دار

باربیکیو ذغالی پایه‌دار

باربیکیو ذغالی رومیزی